Suicide Squad review

My new Harley Quinn Makeup tutorial!
 
Var ju och äntligen såg Suicide Squad i onsdags och jag fick lite delade känslor för filmen. Jag älskar verkligen Jared Letos Joker. Han var så himla bra och jag önskar verkligen att han hade fått mer screentime! Margot Robbie tog mig också över förväntan och utöver det så var alla andra skådisar så himla bra! Dock så var storyn lite sådär och det märktes hur mycket som har klippts bort från filmen. Förhoppnings vis så får vi se den förlängda och kanske lite råare versionen av filmen när den släpps på dvd!
 
/I went to finally see Suicide Squad on wednesday and I got some mixed feelings for the movie. I really love Jared Leto's portrayal of the Joker. He was so so so good and I really wish he had gotten more screentime! Margot Robbie took me over expectaion and the other actors were great too! Though the story was kind of meh and it was so noticable that so much was cut away from the movie. Hopefully we'll get to see the extended version and maybe more violence in the movie when released on dvd!
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

wow

#2 - - Elise:

Denna vill jag så himla gärna se! :D

#3 - - tinabanck.blogg.se:

Grymt!

#4 - - Maria Anderzon:

Shit va GRYMT.
Perfekt till Halloween!

#5 - - Julia Rajkovic:

fantastiskt!!

#6 - - Alice:

Wow

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så läckert! Önskade också att Jared Leto skulle ha haft mer screentime ;)

#8 - - Amanda:

Häftigt!! Jag måste se den filmen alltså!