#1 - - Liene Svärd:

Grymt snyggt!

#2 - - ▲ Addie Hero ▲:

Jättesnyggt!

#3 - - Amanda Niclasson:

Grymt snyggt!!

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

super snyggt

#5 - - Jasmine:

Så väldigt vacker makeup!
Kram

#6 - - elinbohman.blogg.se:

Åh längtar tills den finns att köpa i affärerna! You da queen! ♥o♥

#7 - - Pia:

Wow, så jäkla snyggt!! :)

#8 - - helenaforsmark.blogg.se:

va snyggt :D

#9 - - Tilda Barkselius:

Åh så snyggt!

#10 - - Dani :

jätte vacker

#11 - - Zyllah:

Väldigt, väldigt fint. Jag önskar att jag vore bra på smink, mitt liv skulle bli så mycket enklare då. Gud vad lik du är Zara Larsson också, jag vet inte om det bara är bilden men jag trodde först du vad hon!! <3

Svar: Tack! Det är bara att öva öva öva! Om du inte vågar gå ut med så mycket smink så kan du alltid ha på det och öva när du bara ska vara hemma hela dagen!Oj andra som sagt att jag var lik henne! Hon är ju sjukt snygg <3
Miranda Hedman

#12 - - a n n i k a:

Snyggt :D

#13 - - Louise Xin:

Så himla snygg !!

#14 - - Amanda:

Wow, super snyggt

#15 - - matildanu.blogg.se:

Snyggt!