Jag ska utbilda mig till...

 
 
Wihoo I'm back!!
Det är ett nytt år och nya möjligheter och jag är så sjukt taggad! Jag har varit så himla frånvarande från Youtube samt andra sociala medier sen i höstas och det har känts sjukt tråkigt verkligen. Jag skyller på den svenska vintern. Har bara känt mig deppad, oinspirerad och så trött på lilla staden jag bor i.

MEN! Nu på lördag flyttar jag upp till Umeå där jag ska utbilda mig till makeup artist!!! HUR SJUKT?!
Jag ser verkligen fram emot det och är sååå pirrig i hela kroppen! Har inte riktigt fattat det förän nu! Jag kommer utbilda mig till International Makeup Artist på Gloss Academy fram till maj och gud vad kul det ska bli! Jag känner att glöden sakta börjar komma tillbaks till mig, och nu när saker faktiskt händer i mitt liv så vill jag utnyttja det till topp! Så varför inte fortsätta med bloggen igen!
 

Wihoo I'm back!!
It's a new year and new possibilities and I'm so excited! I've been so absent from Youtube and other social media sites since fall and it's really felt so sad. I'm blaming the swedish winter for it. I've just felt depressed, uninspired and sick of the small town I live in.
 
BUT! On saturday I'm moving to Umeå where I will study to become a makeup artist!!! HOW INSANE?!
I'm really looking forward to it and I have so many butterflies in my belly! I haven't really understood it until now! I'm going to train to become an International Makeup Artist at Gloss Academy until May and omg it's going to be fun! I feel the fire slowly coming back to me, and now that things are actually happening in my life, I want to use it to the fullest! So why not carry on with the blog again!
#1 - - Mathilda :

Vad kul. Lycka till 😀

#2 - - borntolose.blogg.se:

Åh vad kul! Lycka till :)

#3 - - elinbohman.blogg.se:

Åh vad roligt, tror att det kommer att passa dig jättebra! Är det vanligt smink eller sfx ni kommer hålla på med? ^^

Svar: Det tror jag med! Iprincip allt kommer jag få lära mig! Jag kommer också bli hårstylist! :)
Miranda Hedman - EffieStardust

#4 - - Hanna:

Åh va kul! Både med flytten, utbildningen och bloggen. Jag bor också i Umeå, en riktig toppenstad :) Välkommen hit!