I do believe in Faeries

Har varit i kontakt med Creative Director från Amerikanska fantasytidningen Faerie Magazine som säljs runt om i landet. Det började med att en vän på Facebook hade sett en av mina bilder från Isdrottning fotograferingen på Faerie's facebook sida och den hade fått flera tusen gillningar och delningar. Hade inte hört talas om tidningen förut men jag skrev ett meddelande till dom och sa att det var jag, för jag vill ju såklart få credit för mina bilder. Hon svarade direkt och hon sa att redaktören älskade mina bilder, då de hade kollat in på min Deviantart. Hon sa att de jättegärna vill ha med några av mina bilder i deras vårnummer! Det är verkligen jättekul och spännande att när folk inom mediaindustrin blir intresserad och har sett mina bilder!
 
Jag ska skicka in ett antal bilder idag och sen ville dom gärna att jag skulle göra en step-by-step flät tutorial i bilder som jag också ska fixa! Jag kommer också få kopior av tidningen hemskickad när nummret är ute!