Victoria's Secret

Pinterest
 
Någon mer än jag som bara älskar Victoria's Secret?
Åh när jag var utbyttesstudent i USA så handlade jag jämt där! Det är så tråkigt att det bara finns små parfymbutiker i Sverige och knappt några underkläder. VS i USA finns ju överallt där. Det är lika vanligt som H&M typ. Jag har varit i några av parfymbutikerna här i Sverige och köpte Bombshell parfymen på Mall of Scandinavia. Men det är sjukt dyrt?! Så himla överprisat och det är så tråkigt! Alla produkter är ju typ dubbelt så dyra! Jag kommer ihåg att jag brukade köpa fem bodymists/lotions för 200kr tror jag. Och fem par PINK! trosor för 250kr eller nåt. Nästa gång jag åker till USA så ska jag iallafall stocka upp mig på underkläder och parfymer!

Jag gjorde förresten en Victoria's Secret Fashion Show smink tutorial för ett tag sedan som jag glömde att dela här så jag passar på att göra det nu!
#1 - - Daniella 🌙:

När jag blir sugen på att shoppa så, så tar jag flyget till London över dagen. Med Ryanair kostar det mindre än 200 kr tur och retur. Ta 06:30 flyget från Gbg eller där du bor, och ta flyget hem 20-22 på kvällen! Kostar mindre än en lunch och middag ute ^^

Svar: Oj oj oj vad billigt! Det ska jag kolla upp :D Älskar VS i London! Tack så mycket! ^^
Miranda Hedman

#2 - - Daniella 🌙:

Förresten vad vacker du är!!

#3 - - Carro:

Såååå snygg!!